Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Jaké možnosti postupu řešení pro vytvoření funkční aplikace jsou dostupné a popis existujících řešení.  Konečné vytvoření point cloudového webového prohlížeče pomocí JavascriptAPI WebGPU.
Interaktivní vizualizace výrobních rozvrhů s možnostmi editace
Gladiš, Damián ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vizualizovaním výrobných rozvrhov pomocou webovej aplikácie, kde zobrazený výrobný rozvrh je možné interaktívne editovať. Podľa Ganttovho diagramu bola navrhnutá schéma na zobrazenie výrobného rozvrhu a jeho editačné vlastnosti. Na vývoji tejto webovej aplikácie boli použíté technológie ako PHP, HTML, MySQL, XAMPP, CSS, Javascript a SQLite3. Riešenie bolo otestované na niekoľkých rôznych výrobných rozvrhoch.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Výsledná aplikace interaktivně zobrazuje point cloudy ve webového prohlížeče pomocí javascriptového aplikačního rozhraní WebGPU. Díky WebGPU je aplikace výkonnější než aplikace založené na WebGL. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za pomocí základního CSS a Javascriptu. Je možné pracovat s point cloudy obsahující stovky miliard bodů. Zároveň je uživateli umožněno měnit zdroj vzhledu jednotlivých bodů.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Výsledná aplikace interaktivně zobrazuje point cloudy ve webového prohlížeče pomocí javascriptového aplikačního rozhraní WebGPU. Díky WebGPU je aplikace výkonnější než aplikace založené na WebGL. Uživatelské rozhraní je vytvořeno za pomocí základního CSS a Javascriptu. Je možné pracovat s point cloudy obsahující stovky miliard bodů. Zároveň je uživateli umožněno měnit zdroj vzhledu jednotlivých bodů.
Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči
Ludvík, Martin ; Vlnas, Michal (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Jaké možnosti postupu řešení pro vytvoření funkční aplikace jsou dostupné a popis existujících řešení.  Konečné vytvoření point cloudového webového prohlížeče pomocí JavascriptAPI WebGPU.
Interaktivní vizualizace výrobních rozvrhů s možnostmi editace
Gladiš, Damián ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vizualizovaním výrobných rozvrhov pomocou webovej aplikácie, kde zobrazený výrobný rozvrh je možné interaktívne editovať. Podľa Ganttovho diagramu bola navrhnutá schéma na zobrazenie výrobného rozvrhu a jeho editačné vlastnosti. Na vývoji tejto webovej aplikácie boli použíté technológie ako PHP, HTML, MySQL, XAMPP, CSS, Javascript a SQLite3. Riešenie bolo otestované na niekoľkých rôznych výrobných rozvrhoch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.